لطفا چند دقیقه وقت بگذارید و مطالب زیر رو بخوانید


مطالبی رو که می خونید حاصل چند سال تجربه من در زمینه راه های کسب درآمد از اینترنت است تجربه ای که گاه با شکست همراه بوده و گاهی هم مفید بود. بسیاری از سایتها این تجارب رو با فروش بصورت یه مقاله دراختیارتون میذارن ولی من این مطالب رو براتون به رایگان ارائه می کنم امیدوارم شما هم استفاده کنید.


نزدیک به 5 الی 6 سال در زمینه کسب درآمد از اینترنت فعالیت دارم از سایتهای سرمایه گذاری داخلی و خارجی یا همکاری در فروش و یا سایتهای کلیکی ، سایتهای سرمایه گذاری خارجی که اصطلاحا هایپ گفته میشه قریب به 99 درصد غیرقابل اعتمادند و بعد گذشت چند ماه از دسترس خارج شده و پولتون رو از دست میدید کما اینکه برای من چند بار اتفاق افتاده . سایتهای کلیکی هم نیازمند اینه که وقت زیادی بزارید و نتیجه اش هم درآمد زیادی براتون نداره . سیستم های همکاری در فروش هم به همین صورت آنچنان درآمدی نداشت.

یکسال پیش همینطور که در زمینه سیستم های کسب درآمد فعالیت می کردم با یک روش کسب درآمد آشنا شدم. این روش کسب درآمد ایرانی بعد از گذشت چندسال همچنان درحال فعالیته و کاربرانش ازون راضی هستن و پرداختهای هفتگیش همیشه به موقع بوده. در مطالب قبلی و پست های گذشته به اون اشاره کردم اما صلاح دیدم شما یه بار دیگه این مطلب رو بطور جامع تر و دقیقتر توجه کنید و با بکارگیری یه استراتژی مناسب به کسب درآمد بپردازید.


با پشتکار به همه چیز می رسید.


قدم اول : اینترنت تلگرام و سایر رسانه هایی که وجود داره مسیر خوبیه برای ارائه چیزهایی که دیگران به اون نیاز دارن بعضی ها بدنبال دانلود موسیقی اند بعضی ها دنبال یه نرم افزار می گردند برخی هم دنبال یه مقاله یا یه عکس هستند. خب اینها چه نفعی واسه شما داره ؟ شما می تونید این مطالب رو در اختیارشون بگذارید و اونها با دانلود این مطالب به شما سود می رسونن!! چطور ؟؟؟ الان میگم


وبسایت هایی هستند که لینک دانلود شما رو تغییر میدن و با نمایش چند ثانیه ای تبلیغاتشون به شما پول میدن به همین سادگی ..کافیه شما لینک دانلود فایل یا موسیقی یا عکستون رو داخل این سایت قرار بدید و با با رائه لینک جدید که توسط این سایتها ساخته شده واسه خودتون کسب درآمد کنید.


یکی از معتبرترین سایتهایی که خود من از اون کسب درآمد داشتم و پرداختهای به موقعی داشته وبسایت اپیزو است.

قدم دوم : عضویت در وبسایت اپیزو

یه نکته جالب اینکه شما علاوه بر کسب درآمد از این روش به ازای معرفی و عضویت دیگران از طریق لینک شما به سایت مبلغی پورسانت می گیرید.

قدم سوم : با فعالیت در زمینه ای که علاقمند هستید می تونید شروع به کسب درامد کنید فرض کنید فردی هستید که به نوشتن مقاله یا داستان علاقه دارید خب به راحتی یک وبلاگ بسازید و مقالات یا داستانهاتون رو داخل اون قرار بدید و با ارائه فایل مقاله یا داستانهاتون به دیگران کسب درآمد کنید. یا اگر به موسیقی علاقمندید فایل موسیقی رو در یک گروه تلگرامی پخش کنید و کسب درآمد کنید


قدم چهارم: تکمیل پروفایل مالی شماره حساب و شماره شبای بانکی


ثبت نام و ورود به سایت اپیزو

اثبات پرداخت ها :

پرداختی های 97